escrocii x(

  •  
    • 0 mesaje
    30 Iul 2011, 16:14
    0 0
    escrocii x(
  •  
    • 574 mesaje
    30 Iul 2011, 16:58
    3 2
    Cere factura detaliata detinatorul abonamentului sa verifice daca numerele si minutele discutiilor corespund cu realitatea, in caz ca ceva nu este in regula face constestatie scrisa catre firma si-o plangere catre Protectia consumatorului. In cazul in care exista temei legal si dovezi incostestabile de inselaciune si furt la factura, un proces ar putea face putina lumina, aici timp si bani foarte multi. PS - Titlul tau este evaziv de vreme ce faci o afirmatie publica fara o dovada clara.
  •  
    • 0 mesaje
    30 Iul 2011, 17:49
    1 3
    draga Critical, sunt mai mult ca sigura k am scris bn escroci...deci nu ma corecta...dak nu dai un search pe google si te vei convinge
  •  
    • 1 mesaje
    30 Iul 2011, 18:07
    1 2
    e bine scris escricii cu S nu cu X cum mai zice cineva:))si mie mi-au facut astia de la cosmote tot asa si nu am rezolvat nimic
  •  
    • 4 mesaje
    30 Iul 2011, 20:37
    2 0
    avand factura trecuta ,cu suma si chitanta si factura de acum, te duci la cosmote si le arati greseala, ei iti vor face intravar aceasta scadere prin facturi cu zero pana la lichidarea acelei sume gresite. Avand documente nu au cum sa-si retina bani, asta daca nu cumva tu ai suplimentar de platit foarte mult, asa ca vezi ultima factura platita de ce suma era , ia factura noua, dute la cosmote, ei iti vor face o compensatie. nu raman pierduti, nu aveau voie sa faca asa ceva, UPC-ul ii pazeste apoi daca nu te baga in seama, ca ai documentele doveditoare. Daca nu ai documentele doveditoare i-ai pierdut.